Friday, January 13, 2012

Indah nyaa ..



Hai readers ! sehaT ? sudah tentu ya ryte ? ok ok. nvm . haaa dekat post kali ni aku nak cakap sikit tentang Alam Pencintaan aku. wewwiittt !

Hahaha .

nak tahu . I really love hashri . because . sebab die pandai amik hati aku. aku minat dekat mate die yang sepet tu ! <3 <3 . auww . Hahahaha .
uolls nak tahu tak ? aku tak pernah sayang dekat hashri sampai camni taw. wahhh sayang gile kat die. lepas balik sekolah je aku dah rindu die. argg ! tak boleh jauh dengan die. HAHA.tapi nk buat camne . die orang yang selalu busy . die hangout dengan aku pun time die tak busy lah . huuuu ~ walaupun die tak selalu keluar dengan aku pun but im still love heeeeeee <3

Walaupun die ni tak pandai nak pujuk aku, tapi aku suke . hahaha . taktahu sebab ape. haaa lagi satu die ni manje. Haha. aku suke lelaki manje ni. sweet je. yeedak?

syukur alhamdullilah . aku dengan hashri sudah 2 tahun bersama. aku harap aku akan kekal dengan die hingga ke akhir hayat . Nak hidup bersama die . ( kalau ada jodoh ) :)

Ada lagi . sudah lame aku nak luahkan perasaan aku ni dekat sume orang . Aku tak pernah sayang die sampai camni. sayang sangat2. hanya Allah je lah yang tahu betape besarnye cinta aku kat die. Aku harap die pun camtu jugak. :')


Walaupapepun

I LOVE YOU HASHRI FIKRI !


*kalau boleh macam nak jerit je kuat2 kat tempat yang lapang dan tenang . <3


Muahhhh! muahhh! sayang anje . 

No comments:

Post a Comment