Saturday, October 27, 2012

BERHABUK . and hello guys !






Sudah sekian lama aku tak update blog,sudah lain blog ye . hmm kekok sikit dengan keadaan blog sekarang ni , hasih banyak yang kene berlajar ni . hmm lepas pmr ni ,keje aku duduk rumah je . so bored . bored bored bored ... nak pergi sekolah malas pula , yela takde bende "baru" yang best .. duduk kat sekolah pun buat apa.. duduk je duduk duduk duduk duduk .. argg so boring ok ? so no point if I go to school.. 

So, kalau dududk rumah pun bosan juga .. na buat apa je ? main dengan mr.Panda ? die tu da lah gemuk .. makan je kerja si gemuk tu . hahha cute ok/ haaa btw  nanti aku akan update gambar mr.Panda .. ok?

jup, sekarang ni memang musim selsema ke/ hidung aku ni sakit je , bersin je , berair je .. eiiii geram ! seksa tahu ?

ok lah sebelum aku merepek macam macam lagi, pergi dulu byebye .. wait for my next  post .. assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment