Friday, January 27, 2012

Panda The guinea pig not Panda the pandaa ;)





Hai readers .
SEhat ?? nak tahu ap yang aku nk cakp ? ok .

aku nak cakap pasal panda.. Guinea pig aku tu. hahaha. dah lame bela die . baru sekarang aku nak tangkap gambar dengan die. gilo ke x gilo tu ? . lantak r. haha

Comel tak panda? comel tak comel tak ?! cakap cakap ??! dahh dahh ..

hahaha
die ni takut lagi lah dengan aku. bila nak amik die dalam sangkar tu die lari lari lak. hoi. kau nak men kejar kejar dengan aku ke panda? haha.. tapi bile aku riba die . pegang die takde pulak die lari lari. aduhhh.. whatever lah .


die ni kan. kalau aku tengah syok pegang die. mesti die kencing kat aku. geram betul . yelah tak salah die jugak kan ? hahaha.  sebab aku pun pegang die lame lame. sian panda. tiap kali die kencing mesti aku marah marah die. hahhaha..

dah lah die ni suke buat muka comel. comel comel comel macam aku. ahhahaha . *perasan j ni*

ok. pape pun. Panda is lonely because die takde kawan. aku je lah kawan die. sepatut nye kene bela sepasang . aku lak pergi beli sekor je. ian panda tak boleh nak mate. hurmmm .
sorry panda.. sorryyy

No comments:

Post a Comment