Wednesday, February 1, 2012

Pets , Pets , Pets

Hello readers ! *macam ade je*  LOL
Today aku nak cakap Pasal diri aku yang weird ni .

Macam yg semua tahu . aku ni seorang pencinta haiwan . dah sifat pencinta haiwan aku ni membawa keburukkan . I mean . kalau aku nampak je haiwan yang kiut miut mesti aku akan berusaha nak beli walaupun rumah aku dah ada BANYAK haiwan lain ( setakat tiga jenis je hikhok ) .  Auww..

Nak tahu tak aku bela haiwan apa?
Aku ada 2 ekor kucing jantan yang nakal and manje . And then aku juga ada 2 ekor hamster jantan yang sangat aktif and nakal lah jugak . Lagi satu . aku ade guinea pig yang penakut. (HAHA) . So . ape yang aku nak cakap ni. sebelum aku beli guinea pig tu (Panda) . aku memang dah lame Minat dengan binatang yang comel ni . iaitu FERRET . u know what's Ferret?

     Ya Allah . comel nye die pandang atas. :3


Ya Allah .Aku geram gile tengok gambar ferret ni . Rase macam nak jerit.cOMEL tahu takk?? Sampai mak aku cakap. : umi malas nak layan budak gile ni . cubit2 orang lak.. Haha  Geram gile aku tengok . Tapi Ferret ni bukan senang nak cari . :( takpelah . biar dulu. lambat laun takpe. aku nak jugak bende ni . HAHAHA. grr sabar !


Ni lah pangai aku. kalau boleh kat rumah aku ni sume binatang aku nak bela. memang boleh bukak ZOO la name die. aduhhh . takpela . aku nak jage dulu Comel Comel aku yang sedia ada ni ..

Btw tadi aku ade tangkap gambar panda. :)
    ................................................./\............./\......../\......../\/\/\/\/\/\/\........./\....\/....../\........./\......./\/\/\/.......\/\/\/





Btw .. My Husband (sepet Hashri) lagi comel . I LOVE YOUUU ANJE ..hahahhaa ;)

Assalammualaikum .

2 comments: