Saturday, February 25, 2012

Ambition .

Hai guy !  Geng ! readers .. everyone . hehe . Lame kan aku tak post . hoho.

Busy dengan life ...macam haish .
Ok ok . memandangkan title post aku adalah AMBITION . so aku nak cerite sikit pasal diri aku yang weird ni . HAHA .

ok ok . start heh .


Mule mule pade zaman tadika dulu cite cite aku nk jadi doktor . HAHA.. memang lah kekal sampai sekarang nak jadi doktor. But lame lame .. sedare mara aku banyak da jadi doktor and then dorang cakap2 blablabla jadi dokter ni letih r tu r ni r tension r. grr geram pulak aku dengar.



 so pada waktu yang same (time aku 14 tahun ) aku berminat untuk masuk dalam bidang sukan . HAHAHA  ! masuk tu memang r masuk . aku minat tenis dulu dari netball . tapi desebabkan aku masuk kelab netball dekat sekola . so aku pun cari lah training luar .. pergi tu memang lah pergi. tapi aku x yg aku x suke nye . ade permain lelaki  . tahu la lelaki main camne kn . ganas gile. da lah training pun bercampur (kadang kadang ler) . pastu aku stop!! Minat tenis ak yang mendalam ni aku pun search la dekat internet yang aku nak cari coach tenis . jumpe tu memang la jumpe. tapi buat mase sekarang ni aku baru nak contact dengan coach tenis tu . dah tutup cite pasal ni .


Pada masa yang same jugak . (sekarang) aku kan penyanyang dekat haiwan . so aku nak jadi doktor haiwan . nampak je keje ni macam senang kan . tapi gaji lumayan kut  ! nak belajar sampai master ( kalau aku berusaha la ) pastu nak jdi dokter haiwan . HAHA..



haaaa ade lagi satu . photographer  !! photographer pun aku minat jugak . heheh . bapak aku pun da banyak habiskan duet utuk beli peralatan photographer ni . die beli buku la kat aku . macam macam lah . tapi kalau sukan pun die mengalak kan aku jugak . aduhhh pening . HAHA


tapi yang aku tengah pikir sekarang .mana satu aku nak pilih ?? nak jadi athelete, doktor, doktor haiwan or photographer . .. kabut betul pikirkan . HAHHA

ok lah ni je aa post aku . BYEBYE

No comments:

Post a Comment