Saturday, October 27, 2012

Si kecil molek.




Hello,

Harini aku nak cakap sikit tentang benda comel kecil manis uhm ~
haha, merepek ~
ok ok ,sebenarnya dah lama aku tengok tengok terliur nak rasa benda ni . aku tahu pun dari game kat fb dulu .. game bakery apa nta . haaa sejak tu aku macam nak je makan benda ni .. macaroons . mesti korang tahu kan benda ni . hello hello, sesiapa yang pernah makan .. boleh tak bagitahu kat mana benda ni jual ? dekat area KL? bagilah tahu .. teringin sangat nak try , btw aku ada amik resepi resepi benda kecil ni . tapi tak try lagi , tunggu masa je nak try benda .. aduhh . please ye bagitahu camne nak dapat benda ni .. teringin sangat ! kata orang rasanya manis , chewy .. sedap sangat .. hmm.. hmm hahha

ok lah byebye,, assalamualaikum

:)

No comments:

Post a Comment