Thursday, November 1, 2012

Muka oh muka !


Hello ! Hai ?! Assalamualaikum .

ok, berdasarkan tajuk di atas mesti korang tahu apa yang aku nak cakap ni kan ? kan ? kan ???? Hahaha yelah . nak cakap tentang muka wajah kulit mulus ..... blablabla.. 
ok . how to get flawless skin ? glowing skin ? blabla . muka akuu ni takda lah flawless sangat . ada jerawat pasir sikit2. geram tahu ? tak comel dah aku .. hmm *crying* ok itu perasan ..

ok sekarang ni aku tengah cari scrub muka yang bagus untuk muka aku ni . ada sesiapa boleh bagi cadangan ? scrub muka brand apa yang sesuai dengan kulit remaja I ni . hahahah.. yela , remaja kan masalah dia jerawat jerawat jerawat je . hish . aku teringin juga muka bebas jerawat , ada orang cakap kalau pakai scrub ni muka boleh jadi licin comel je . untuk pengetahuan korang , muka aku ni jenis yang oily .. sangat !  scrub apa yang sesuai ye .hmm. cuba tengok gambar awek dekat atas tu .. cantik je kulit muka dia .hahahha .. ok , ok ..tolong bagitahu ye scrub apa yang bagus ! 

Ni je lah post aku untuk kali ni . bye bye .  

No comments:

Post a Comment