Thursday, November 1, 2012

Aku dan wajah



Assalammualaikum !

Hello!
Berdasarkan tajuk entry kali ni . aku nak cakap sikit tentang diri aku ni . aku suka lah juga make up ni . tapi takde lah makeup macam artist tu . setakat makeup macam teenager2 lain . natural cam tu . Aku memang gila kalau nampak kedai makeup. hahaha . mesti nak tengok .  *tengok je*  kalau berkenan beli lah . ahhaha .. tak lupa juga pada skin care . tapi aku lebihkan skincare daripada makeup . sebab kalau muka tak flawless makeup pun nampak juga . lebih baik kita jaga muka daripada makeup untuk menutup jerawat . kalau basuh nampak juga jerawat , eeeiii tak suka ! . aku nak muka bebas dari jerawat and sebagainya .. sebab tu kalau aku pergi drugstore aku mesti tengok cream cream untuk muka blablabla lepastu baru tengok makeup. hahah . aku teringin je nak muka flawless .. semua perempuan nak muka gebu licin cantik kan ? no pimples no scar . untuk remaja macam kita ni kena lah jaga muka dari sekarang ye .. 

Baru lah comel macam artis artis tu . ingat sebelum tidur mesti basuh muka dulu tak kira lah ada makeup ke takde makeup ke basuh je muka dengan pencuci muka,kalau ada night cream tu pakai ye,jangan malas lepastu minum air banyak banyak...sebelum tidur . kalau korang rajin , korang beli masker yang sesuai dengan kulit korang . buat lah dua kali seminggu .. Muka ni kene lah jaga elok elok biar berseri seri . hahah .. ok lah . sebelum aku merepek banyak lagi I have to stop here.. byebye

No comments:

Post a Comment